PEAUsitive Race 2023

Info

L’Association Française de l’Eczéma organise la PEAUsitive Race, une course internationale et solidaire, qui aura lieu du lundi 11 au dimanche 17 septembre,  pour soutenir les patients atteints d’eczéma et changer le regard du grand public sur cette maladie. Marcher, courir, pédaler, patiner, promener votre chien (ou le chien de vos voisins!) sont quelques-unes des nombreuses idées d’activités que vous pourrez pratiquer pour parcourir un maximum de kilomètres possibles avec nous. Pendant une semaine, la PEAUsitive Race propose au grand public de relever des défis sportifs, personnels ou collectifs et de sensibiliser activement sur la maladie en faisant flasher le plus grand nombre de fois le QR Code sur les dossards ! Prets a relever le challenge?

Inscription ici

The French Eczema Association is organizing the PEAUsitive Race, an international race of solidarity, which will take place from Monday, September 11 to Sunday, September 17, to support eczema patients and change the way the general public looks at this disease. Walking, running, cycling, skating, walking your dog (or the neighbor’s dog!) are just some of the activities you can do to cover as many miles as possible with us. For one week, the PEAUsitive Race offers the general public the opportunity to take up personal or collective sporting challenges and to together raise awareness of the disease by flashing the QR Code on your bib as many times as possible! Are you up for the challenge?
Registration here

PEAUsitive Race